120 дни гаранция за връщане

Series 120

Убедете се сами в предимствата на моделите от Series 120. Защото сега можете да тествате уредите 120 дни у дома. Ако не сте доволни, можете да върнете уреда в рамките на 120 дни от датата на закупуване и да получите сумата платена за него обратно.

120 дни гаранция за връщане на парите

Тази година Miele чества 120 години от създаването си.Това е забележителен момент за компанията ни.


За да отпразнуваме този юбилей, Miele създаде серия уреди 120 Series.

Ако закупите  модел series 120, в периода 01.04.2019 г – 31.01.2020 г. (последна дата на покупката), имате възможност сами да се убедете в многото им предимства! Изпробвайте тези продукти у дома си за 120 дни, без всякакъв риск.

В случай, че не сте доволни от уреда можете да го върнете в рамките на 120 дни от датата на закупуване и да получите сумата платена за него обратно.

За целта :ПАЗЕТЕ КАСОВАТА СИ БЕЛЕЖКА ИЛИ ФАКТУРА за закупуване на уреда!

Как да си върнете парите, ако не сте доволни от уреда:
Свържете с Mиле България на имейл service@miele.bg и изпратете копие от касова бележка или фактура, с която сте закупили уреда. Изпратете и информация от кой наш оторизиран партньор е закупен уреда и кой е серийния му номер (той може да бъде намерен на табелката с данни на самия уред ) . Ще са ни необходими и вашите дании : точен адрес, име, банкова сметка и телефон Ние ще се свържем с вас и ще организираме връщането на вашия уред, а в рамките на 14 дни от вземането на уреда ви ще получите платената за него сума, обратно по банковата си сметка, от фирмата, от която сте закупили уреда.
Сумата, която сте заплатили за уреда, може да ви бъде възстановена само по банкова сметка в Р България.
Можете да се свържете с нас и на тел 0700 20 602, от 10,00-18,00 ч., от поделник до петък и от 10.00-14.00 ч в събота.
Моля, подгответе следната информация, когато се обаждате на горепосочения телефон:
1. Сериен №. на вашия уред - той може да бъде намерен на табелката с данни на самия уред.
2. Вашият точен адрес, име, банкова сметка и телефон.
Оператор от отдел за обслужване на клиенти ще запише вашите данни за контакт (име, адрес, телефонен номер, банкови данни , модел и сериен номер на уреда). След това моля да изпратите на имейл service@miele.bg копие от касова бележка или фактура, с която сте закупили уреда. Изпратете и информация от кой наш оторизиран партньор е закупен уреда . Ние ще се свържем с вас и ще организираме връщането на уреда. В рамките на 14 дни от вземането на уреда ви ще получите платената за него сума, обратно по банковата си сметка, от фирмата, от която сте закупили уреда.
Тази кампания е валидна до 31.01.2020 (последната дата на покупка) и се прилага само
за уреди, закупени в Р България. Сумата, която сте заплатили за уреда, може да ви бъде
възстановена само по банкова сметка в Р България.
Доказателството за покупка – касова бележка и фактура, трябва да бъде предоставено
заедно с свързаните с тях данни под формата на разпечатан документ, при предването
на уреда на наш представител.

Важно:
1./За да получите парите си обратно следва да върнете уреда в оригиналната му
опаковка! Затова я пазете ! Миле България, или негов представител няма да
приема уреди, които са без оргинална опаковка.
2./Моля подгответе копие от касовата бележка или фактура за закупуване не уреда
и го предайте на наш представител при предаването на уреда. Миле България, или
негов представител няма да приема уреди, които не са окомплектовани с
документите описани по-горе.

Промоцията е валидна само за продукти, закупени в Р България.
Благодарим Ви, че избрахте Miele!